Home / Home Shop Alternative / Üzletszabályzat

Üzletszabályzat

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek a Nash Trade Kft. (székhely: 1068 Budapest, Király u. 80.) által üzemeltetett www.nashhungary.hu internetes oldalán elérhető szolgáltatások, illetve igénybevevője általi használatának feltételeit tartalmazza.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot magának arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Felhasználónak küldött előzetes értesítés nélkül, módosítsa. A Felhasználó a nashhungary.hu portálon a képernyőn megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és magára kötelezőnek ismeri el jelen webáruházon keresztüli vásárlás Általános Szerződési Feltételeit.

1. A webáruház használatával, a megrendelési folyamattal kapcsolatos információk

Nálunk a vásárlás egyszerű!

  • Nézz körül a webáruházunkban!
  • A kiválasztott termékeket tedd a “Kosárba”!
  • Ha megvan minden, akkor kattints a “Bevásárló Kosár”-ra.
  • Majd ellenőrizd a termékeket, itt még tudod módosítani a listát.
  • Majd a “Tovább a Pénztárhoz” következik.
  • Itt add meg az adataidat, hogy hová küldjük a csomagot.
  • Ha mindent kitöltöttél, akkor már csak a “Megrendelés Elküldése” hiányzik.

Megrendelésedről minden esetben kapsz visszajelzést kollégáinktól is!

Ha 24-órán belül nem kapsz visszajelzést a rendelésedről, akkor keresd fel Ügyfélszolgálatunkat!

Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083

Minimális rendelési tétel:

Annak érdekében, hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 1.000 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

A vásárlás folyamata:
  • Az oldalon található termékeket a “kosárba rakom” gomb segítségével rendelheti meg.
  • A kosár tartalmát bármikor megtekintheti, a címlapon, felül található “BEVÁSÁRLÓ KOSÁR” menüben.
  • A kosár tartalma bármikor módosítható. Törölheti és a meg is változtathatja a mennyiségeket.
  • A kosárban található termékek egységára és a mennyiségnek megfelelő összára is megtalálható, valamint a szállításkor fizetendő végösszeg.
  • A kosár tartalma az oldal elhagyásakor kiürül, ha szeretné véglegesíteni megrendelését, akkor kattintson a “megrendelés”, majd a “megerősítés” gombokra.
  • A megrendelését a kért adatok kitöltésével fejezheti be, melynek alapján a rendszer válasz emailben nyugtázza megrendelését.
  • Amennyiben munkatársaink feldolgozták megrendelését, újabb e-mailben értesítjük.
  • A megrendeléséről kapott e-mailt tartalmazza a pontos árakat és a termékkel kapcsolatos részleteket.
  • Az oldalon keresztül semmiféle fizetési tranzakció nem történik, fizetnie csak a szállítást követően kell!
  • A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe, ha a kereskedő e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolja az Ön megrendelését. A webáruház által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a kereskedő visszaigazolásával!

Termékcsere:

Webáruházunkban ruházati termékeket is forgalmazunk, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat felpróbálására, előfordulhat hogy a megrendelt termék szűk vagy túlságosan nagy. A futárszolgálatunkkal együttműködve lehetőség van a mérethibás termék akár 1-3 napon belüli cseréjére.

Mi a teendő ebben az esetben?

A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát 36 30 197 9083 és közöld, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk és a futárral elküldjük a megadott címre.

Neked nem kell mást tenned, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, add át neki a dobozt! Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy ki sem kell lépned a lakásból. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. Cégünk a futárszolgálat költségét ebben az esetben átvállalja!

Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök (bot, orsó, stb.) esetében.

2. Szállítással kapcsolatos információk:
Akció:

Egyidejű – 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a megrendelt termékek egyszeri, normál időpontban történő kiszállítása ingyenes.

Szállítási Információk:

A szállítási költség egységárasítva lett a webáruházunkban. Minden csomag házhozszállítása, mérettől és súlytól függetlenül 1.490.- Ft! Ez az ajánlat csak a Magyarország területén történő szállításra vonatkozik.

Amennyiben rendelésed meghaladja a 15.000.- Ft-ot, akkor a csomagot díjmentesen szállítjuk a megadott szállítási címre Magyarország területén. Ez az ajánlat csak az egyidejű szállítás esetében érvényes.

Ha a rendelésed tartalmaz “Engedélyezett Utánrendelésre” státuszú terméket és ez befolyással van a szállítási értékhatárra (azaz a készleten lévő termékek értéke nem éri el a 15.000.- Ft-ot és/vagy a “Engedélyezett Utánrendelésre” termék értéke nem éri el a 15.000.- Ft-ot), akkor a teljes rendelésed csak a termék beérkezése után egy csomagként kiküldve lesz díjmentes.

  • Normál időpontban: Magyarország területén belül munkaidőben 8-17 óra között – 1.490 Ft
  • Extra időpontban: Magyarország területén belül munkanapon 8-10 óra között – 4.990 Ft Magyarország területén belül munkanapon 8-12 óra között – 3.990 Ft
  • Külföldi szállítás: Magyarország területén kívül egyedi kalkuláció alapján

A csomag megérkezése függ a rendelésed leadásától és a rendelt termékektől is.

  • Ha a rendelésed munkanapokon* 11-óráig megérkezik hozzánk, akkor azt másnapi szállításal tudjuk küldeni Neked. Ha 11 óra után érkezik meg a rendelésed, akkor azt már csak a következő napon tudjuk átadni a futárnak, így tehát a szállítási idő 2 nap. (*Kivétel: Péntek)
  • Ha olyan terméket szeretnél rendelni, ami nincs készleten illetve “Engedélyezett Utánrendelésre” státuszú, akkor minden esetben érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon a várható szállításról.
  • Ha a rendelésed csütörtök 11 óra után, pénteken vagy hétvégén érkezik meg hozzánk, akkor azt a következő hét Keddre tudjuk küldeni a csomagot.

Szállító:

Aktuális szerződött futár partnerünk.

Szállítási kiegészítés:

Kérjük, vedd figyelembe, hogy sajnos a rajtunk kívülálló okokra mi sem tudunk felkészülni, ezért nem áll módunkban garanciát és felelősséget vállalni a szállításokra!

Termékek készlet információja:

Webáruházunkban a termékekhez készletinformációt is közzéteszünk, melyek az aktuális darabszámon kívűl egyéb információkat is tartalmazhatnak:

  • Utánrendelhető: Ez azt jelenti, hogy a megadott rendelkezésre álló készleten kívül a termékből lehetőség van további mennyiségek rendelésére is.
  • Engedélyezett utánrendelésre: Ebben az esetben ezt a terméket csak rendelésre tudjuk szállítani a központi Angol raktárból, mivel ez nincs a raktárkészletünkön. Ezen termékek szállítási ideje általában 3-4 hét.
3. Fizetéssel Kapcsolatos Információk:
Fizetés:

A webáruházunkban leadott rendelésekért csak a csomag készhezvételekor kell fizetni! Készpénzben a kézbesítő futárnak.

Ma ez a legbiztonságosabb fizetési módszer az internetes vásárlások terén!

Viszont ha a “Személyes átvétel”-t választja a rendelése leadásakor, akkor bankkártyával is tud fizetni. Mintaboltunkban a következő kártyatípusokat fogadjuk el: Master Card, Maestro, Visa, American Express

Mintaboltunk címe:

H-2040 Budaörs, Építők útja 2-4.

Infovonal: +36-30-197-90-83

Hűségprogram:

A hűségprogramunk célja az, hogy a törzsvásárlóinkat mindig a legjobb áron szolgáljuk ki.

Vásárlóink részére 10-15 és 20%-os kedvezmény rendszer került kialakításra melyek a mindenkori feltüntetett árakból kerülnek levonásra.

A kedvezményrendszerünk 3 sávos, minden sáv az alábbi értékhatárok felett lép életbe és a következő év végéig tart.

  1. 10% állandó kedvezmény: 100.000.- Ft éves vásárlási összérték felett
  2. 15% állandó kedvezmény: 250.000.- Ft éves vásárlási összérték felett
  3. 20% állandó kedvezmény: 500.000.- Ft éves vásárlási összérték felett

Amennyiben az adott évben vásárlásaiddal elérted például a 10% kedvezmény értékhatárát, akkor attól kezdve minden vásárlásod után jóváírásra kerül az állandó kedvezmény és a következő évben is minden vásárlásodra állandó 10% kedvezményt írunk jóvá.

Egy évben több sávot is átléphetsz vásárlásaid összértékével és ennek megfelelően az adott kedvezményre vagy jogosult a következő év végéig.

A következő évben is folytatódik a vásárlások összértékének számítása.

Amennyiben éves szinten a vásárlások összértéke alapján magasabb kedvezményi sávba kerülsz, akkor életbe lép a nagyobb kedvezmény. Viszont ha a következő évben az összes vásárlásod nem éri el az aktuális kedvezmény értékhatárát, akkor az azt követő évben egy szinttel alacsonyabb sávba kerül a kedvezményed mértéke.

Hűségprogramunkban minden vásárló részt vesz, aki regisztrált a webáruházunkban.

Hűségprogramunkban meghatározott kedvezményrendszerben az összes, oldalunkon megtalálható termék szerepel.

Az aktuális hűségprogramban lévő kedvezményről és annak érvényesítéséről minden vásárlót e-mailen értesítünk.

Kedvezmény sávok lépésről lépésre:

  • 1. Sáv: Ha az adott évben a vásárlások összértéke eléri a 100.000.- Ft-ot, az azt követő vásárlások végösszegéből állandó 10% kedvezmény kerül levonásra a következő év végéig. Ha a vásárlások kedvezmény nélüli összértéke meghaladja a 250.000.- Ft-ot, akkor a következő kedvezménysávba kerülsz
  • 2. Sáv: Ha az adott évben a vásárlások összértéke eléri a 250.000.- Ft-ot, az azt követő vásárlások végösszegéből állandó 15% kedvezmény kerül levonásra a következő év végéig. Ha a vásárlások kedvezmény nélüli összértéke meghaladja az 500.000.- Ft-ot, akkor a következő kedvezménysávba kerülsz
  • 3. Sáv: Ha az adott évben a vásárlások összértéke eléri az 500.000.- Ft-ot, az azt követő vásárlások végösszegéből állandó 20% kedvezmény kerül levonásra a következő év végéig.

A kedvezmények csak az elért vásárlási összértékek utáni vásárlásoknál vehetők igénybe.

A kedvezmények csak a normál áras termékek vásárlása esetén érvényesíthetők, akciós termékek áraiból további kedvezményt nem tudunk biztosítani.

Ha vásárlásaiddal elértél egy kedvezménysávot, akkor a további vásárlásaiból a következő év végéig kerül levonásra az elért állandó kedvezmény mértéke.

Ha a következő évben vásárlásaid kedvezmény nélküli összértékével nem éred el az aktuális kedvezményedhez kötött értékhatárt, akkor sem veszíted el a kedvezményed, hanem csak egy sávot visszalép a kedvezményed.

Kérdésekkel, észrevételekkel kapcsolatban bátran fordulj kollégáinkhoz, az info@nashhungary.hu emial címen.

4. Elállási jogra vonatkozó információk:

Az elállási vagy felmondási jog a fogyasztó oldalán fennálló információhiányt hivatott kompenzálni. Internetes vásárlás során ugyanis a fogyasztó a terméket illetően számottevően kevesebb információhoz jut – például amiatt, hogy a termék állagát, méreteit, esztétikai minőségét nem tudja megvizsgálni –, mint ha a szerződést személyesen, a vállalkozás üzletében kötné meg.

Bővebb információk a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendeletben.

Az elállási jog természetéről:

Elállási jog termék vásárlása esetén illeti meg a fogyasztót, ezen jogával élve a fogyasztó a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg, melyet a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az átvétel napjának

  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
  • a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját kell tekinteni.

Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő a Korm. rendelet szerint12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A Korm. rendelet egyértelművé teszi, hogy elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a Korm. rendelet azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni. Ez azt jelenti, hogy ha például a fogyasztó olyan „drágább” kiszállítást választ, amely a vállalkozás által vállalt „normál” szállításnál gyorsabb, vagy a napnak csak egy meghatározott időszakában történik, akkor elállás esetén a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

22. § (1) A fogyasztó a 20. §-ban biztosított jogát

a) a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy

b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján

gyakorolhatja.

(2) A vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára a 20. §-ban meghatározott jog (1) bekezdés szerinti gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.

(3) A 20. §-ban meghatározott jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 20. § (2) bekezdésében, illetve a 21. §-ban meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

(4) A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 20. §-ban meghatározott jogot e §-sal összhangban gyakorolta.

A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

(3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

(4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az (1) bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

(2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

(3) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

26. § (1) Ha a 13. § vagy a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, az elszámolás során a fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban a fogyasztó bizonyítja, hogy a teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

(2) E § alkalmazásában a piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni.

27. § A fogyasztó a 20. § szerinti joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha

aa) a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy

ab) a fogyasztó nem kérte a 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha

ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,

bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy

bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.

28. § A fogyasztót a 20. § szerinti joga gyakorlásával összefüggésben a 23. § (3) bekezdésében, valamint 24–26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

A fogyasztót megillető elállás vagy felmondás hatása a járulékos szerződésekre:

Idézet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:

30. § (1) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződéshez vagy a távollevők között kötött szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a fogyasztó 20. § szerinti jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti.

(2) A fogyasztó a vállalkozásnak a járulékos szerződés felbontásából vagy megszüntetéséből eredő kárát nem köteles megtéríteni, és a szerződés felbontásával vagy megszüntetésével összefüggésben tőle egyéb költség – a 23. § (3) bekezdésében, valamint a 24–26. §-ban meghatározott esetek kivételével – nem követelhető.

(3) A vállalkozás köteles a járulékos szerződésben részt vevő harmadik személy szerződő felet a fogyasztó elállásáról vagy felmondásáról haladéktalanul értesíteni.

5. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatás:

Termékeinkre minden esetben garanciát vállalunk!

  • A tartós fogyasztási cikknek minősülő termékekre 1 éves cseregaranciát biztosítunk.
  • A nem tartós fogyasztási cikkek körébe sorolandó termékeinkre is vonatkozik a cseregarancia.

A garancia érvényessége minden esetben a számla kiállítási dátumától számítandó.  Kérjük minden esetben őrizze meg a vásárlást igazoló számlát/nyugtát.

Garanciális igényei érvényesítése érdekében kérjük keressen minket elérhetőségeink egyikén vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat!

Kellékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Nash Trade Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 2 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Nash Trade Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés / 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Nash Trade Kft jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás – hétköznapi és közismert nevén „garancia” – azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A jótállásnak két fajtája van:

  • a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és
  • a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.

Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként – jól felfogott piaci érdekből – kerül sor.

Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén 

Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

A jótállási igény érvényesítése

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.

Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jogérvényesítési lehetőségek:

Kedves Vásárlónk!

Esetleges panaszaival kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, vagy

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez – 1052 Budapest, Városház utca 7.

Pest Megyei Gazdasági Kamarák mellett működtetett Békéltető Testülethez – 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Közérdekű adatok
Az Üzemeltető adatai:
Név: Nash Trade Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1068 Budapest, Király utca 80.
Postacím: 2040 Budaörs, Építők útja 2-4. – Nash Store
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-199752
Adószám: 25101184-2-42
Tevékenységet engedélyező hatóság: Budaörsi Polgármesteri Hivatal Igazgatási Iroda
Engedély száma: XIII/5598-3/2015
Tárhelyszolgáltató: MediaCenter Hungary Kft. Kecskemét  mediacenter@mediacenter.hu
Elérhetőség, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@nashhungary.hu
Sütik ( COOKIE ) Kezelése:
Mi is az a Süti?
A süti (cookie) egy kis fájl, amely akkor kerül a számítógépre, amikor Ön egy webhelyet látogat meg. A sütik számtalan funkcióval rendelkeznek. Többek között információt gyűjtenek, megjegyzik a látogató egyéni beállításait, felhasználásra kerülnek pl. az online bevásárlókosarak használatakor, és általánosságban megkönnyítik a weboldal használatát a felhasználók számára.
Hogyan ellenőrizheti és hogyan tudja kikapcsolni a sütiket?
Minden modern böngésző engedélyezi a sütik beállításának a változtatását. A legtöbb böngésző alapértelmezettként automatikusan elfogadja a sütiket, de ezek általában megváltoztathatóak, hogy megakadályozza az automatikus elfogadást és minden alkalommal felajánlja a választás lehetőségét, hogy szeretne vagy nem sütiket engedélyezni.
Felhívjuk figyelmét, hogy mivel a sütik célja weboldalunk használhatóságának és folyamatainak megkönnyítése vagy lehetővé tétele, a cookie-k alkalmazásának megakadályozása vagy törlése által előfordulhat, hogy felhasználóink nem lesznek képesek weboldalunk funkcióinak teljes körű használatára, illetve hogy a weboldal a tervezettől eltérően fog működni böngészőjében.
Böngészője sütikezeléséről kérjük keresse fel a böngészője fejlesztési ügyfélszolgálatát!