GYAKORI KÉRDÉSEK
A Gyakori Kérdések menüpontban összefoglaltuk azokat a témaköröket, melyeket leggyakrabban kérdeznek vásárlóink! Ha nem találod a felsoroltak között azt amire kíváncsi vagy, akkor írj nekünk vagy hívd az Ügyfélszolgálatunkat a +36-30-197-9083 telefonszámon!
KATTINTS A KÉRDÉSRE ÉS MEGKAPOD A VÁLASZT!
A csomag megérkezése függ a rendelésed leadásától és a rendelt termékektől is.
- Ha a rendelésed munkanapokon* 11-óráig megérkezik hozzánk, akkor azt másnapi szállításal tudjuk küldeni Neked. Ha 11 óra után érkezik meg a rendelésed, akkor azt már csak a következő napon tudjuk átadni a futárnak, így tehát a szállítási idő 2 nap. (*Kivétel: Péntek)
- Ha olyan terméket szeretnél rendelni, ami nincs készleten illetve “Engedélyezett Utánrendelésre” státuszú, akkor minden esetben érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon a várható szállításról.
- Ha a rendelésed csütörtök 11 óra után, pénteken vagy hétvégén érkezik meg hozzánk, akkor azt a következő hét Keddre tudjuk küldeni Neked a csomagot.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Ha megtetszett a termék, akkor kattints a “Kosárba” gombra! Ezek után add meg az adataidat, hogy el tudjuk készíteni a számlát. Majd válassz!
- Házhozszállítás: Ha a házhozszállítást választod, akkor a rendelés leadása után pár napon belül a megadott címre szállítja a szerződött futár partnerünk a csomagodat.
- Személyes átvétel: Ha ezt az opciót választod, akkor a budapesti márkaboltunkban a következő napon átveheted a csomagodat.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
A szállítási költség egységárasítva lett a webáruházunkban. Minden csomag házhozszállítása, mérettől és súlytól függetlenül 1.990.- Ft! Ez az ajánlat csak a Magyarország területén történő szállításra vonatkozik.
Amennyiben rendelésed meghaladja a 20.000.- Ft-ot, akkor a csomagot díjmentesen szállítjuk a megadott szállítási címre Magyarország területén. Ez az ajánlat csak az egyidejű szállítás esetében érvényes.
Ha a rendelésed tartalmaz “Engedélyezett Utánrendelésre” státuszú terméket és ez befolyással van a szállítási értékhatárra (azaz a készleten lévő termékek értéke nem éri el a 20.000.- Ft-ot és/vagy a “Engedélyezett Utánrendelésre” termék értéke nem éri el a 20.000.- Ft-ot), akkor a teljes rendelésed csak a termék beérkezése után egy csomagként kiküldve lesz díjmentes.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Ügyfélszolgálatunk Hétfőtől-Szombatig, 10-18 óráig elérhető a következő telefonszámon:
+36-30-197-9083
Vagy írjon nekünk az info@nashhungary.hu email címre.
Az internetes vásárlás az egyik legkényelmesebb vásárlási mód. A termékeket egy virtuális kosárba helyezve összeválogathatjuk, hogy mire van szükségünk az adott weboldal kínálatából. Majd kiválaszthatjuk, hogy személyesen megyünk-e el a termékekért vagy az otthonunkba vagy munkahelyünkre szállítatjuk őket.
Nincs más dolgunk mint pontosan kitölteni a rendelési adatlapot, és várni a futárcég munkatársát.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
A webáruházunkban leadott rendelésekért csak a csomag készhezvételekor kell fizetni! Készpénzben, vagy bankkártyával a kézbesítő futárnak.
Ma ez a legbiztonságosabb fizetési módszer az internetes vásárlások terén!
Viszont ha a “Személyes átvétel”-t választja a rendelése leadásakor, akkor bankkártyával is tud fizetni. Mintaboltunkban a következő kártyatípusokat fogadjuk el: Master Card, Maestro, Visa, American Express
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Webáruházunkban és Márkaboltunkban egyaránt működik a Törzsvásárlói program.
Legyél Te is a törzsvásárlónk és vedd igénybe az ezzel járó kedvezményeket!
A Törzsvásárlói programunkról az Üzletszabályzatban találsz bővebb tájékoztatást.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Webáruházunkban megadott adataidat az adatkezelési és adatvédelmi szabályzatnak megfelelően tároljuk és használjuk.
Adataidat harmadik fél részére soha és semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki!
Az adatkezelési szabályzatról bővebben az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatsz.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:
Ha kíváncsi vagy a Nash termékekre, akkor várunk szeretettel Mintaboltunkban! Vagy találkozzunk a horgász kiállításokon, a Nash standon.
Címünk:
H-1188 Budapest, Nagykőrösi út 24/A.
Nyitva tartás:
Hétfő – Szombat 9-19-óráig
Vasárnap 9-17-óráig
Webáruházunkban és Márkaboltunkban vásárolt minden Nash termékre, mely a tartós fogyasztási cikkek kategóriába tartozik, 1 éves cseregaranciát vállalunk. A cseregaranciáról bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-Ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Ha horgászruházatot rendelétél és a csomag megérkezése után kiderül, hogy másik méretre lenne szükséged, akkor kérlek a csomag átvátelét követő 3 napon belül jelezd Ügyfélszolgálatunkank!
Ügyfélszolgálatunk pontos tájékozatatást fog adni a termék cseréjének a menetéről!
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: +36-30-197-9083
Ha valakitől ajándékba kaptál Nash terméket, melyet a webáruházunkban vagy a mintaboltunkban vásároltak és nem erre gondoltál, akkor keresd Ügyfélszolgálatunkat!
Készíts képet / képeket a csomagról, majd küld el nekünk az info@nashhungary.hu címre. A levélben add meg az adataidat és a fuvarlevélszámot.
Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és tájékoztatnak a további lépésekről.
Keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálat: 06-30-197-9083
HORGÁSSZ HATÁROK NÉLKÜL!
